Kunde:

GRUNDFOS

Opgaven:

At udvikle en visuel platform der kunne fortælle omkring Grundfos’s kerneværdier - Be, Think Innovate og samtidig afkodes fvisuelt på globalt plan.

Løsning:

Vi udviklede et koncept - hvor alle de fordele Grundfos har - og hvordan Grundfos er med til at skabe en bedre verden via deres produkter og innovation.

Ganske simpelt - vi gør de tekniske produkter til en hvermands eje. Et produkt som alle tager for givet - men som skaber en stor fordel for os alle i hele verden.

Image ann - oversvømmelse
Image ann - oversvømmelse
press to zoom
Image ann - tørke
Image ann - tørke
press to zoom
Image ann - tørke
Image ann - tørke
press to zoom
Image ann - hospitaler
Image ann - hospitaler
press to zoom
Image ann - havne
Image ann - havne
press to zoom
Ann - produktniveau
Ann - produktniveau
press to zoom
Imagebrochure
Imagebrochure
press to zoom
Intern magasin
Intern magasin
press to zoom
Stillingsanonce
Stillingsanonce
press to zoom